Tjockis-dag :)

Vilket jävla väder det är ute? Blixtrar, regnar, haglar osv. Vill ju ha den där sköna höstkänslan när det är blått på himlen med ändå kallt i luften. Det är mysigt :) Just nu sitter jag här vid datorn, finns inte så mycket att göra just nu. Ska kanske lägga mig och se en film eller något. Idag har det iallafall vart en ganska mysig dag med flickorna:) Jag kom till Emelie runt 2 någon gång. Vi satt och tjötade lite, jag emelie vickan och julia. Sen tog vi oss upp för trappan och ut i den "fina" hösten ;) Haha.. Så gick vi hem till Julia :) Jag fick min present(a) Hihii så söta är ni va :) Fick en klänning/tunika och ett halsband, av Vickan och Julia :* Sen kom Zara också, men vi gick efter en liten stund bara för Julia skulle åka och handla med sin mamma :) Så vi tog oss en sväng in på Boström och köpte kanelbullar och julmust och sen promenerade vi hem till Vickan på Ström :) Vi tjötade, åt korv&bröd, åt bullar, drack julmust, kollade på top model och sån skit som vi alltid gör :) Hehe. Sen skulle vi till Emelie igen, och då kom Pär(vickans pappa) och hämtade oss. Han släppte av oss vid Boström för vi skulle köpa chips och dipp och ännu mer julmust(a) Haha, tjockisar. Vi vet! Sen promenerade vi igen, fast till Emelie denna gången:D Vi åt massa chips och kollade på tv. Mysigt :) Åkte hem med mamma och pappa vid halv 10. Och som sagt sitter jag här nu =) Men inte länge till.



Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback