Tisdag och skola

Idag är det som sagt Tisdag. :)
Behövde bara 30 minuter på mej innan jag skulle till skolan idag så fick sova nästan en timma längre. :) Kändes riktigt skönt faktist. Åkte med Julia till skolan, att det måste vara så tråkigt väder hela tiden? Man blir ju inte på det bästa humöret då om man säger så. :) Skolan har vart helt okej faktist, det gick rätt fort eftersom vi slutade tidigt idag. :) Efter skolan åkte jag med Vickan hem till henne, vi åt smörgås och drack te i väntan på att åka tillbaka till skolan för att ha möte. :) Haha. På mötet pratade vi om hur vi ska göra med klassresan som vi ska på till våren. Stockholm över en helg, inte helt fel va? x) Jag tycker det låter super bra iallafall. Sälja NewBody, lägga undan 100 kr i månaden osv. Hoppas vi får ihop tillräckligt med pengar iaf. ;) Efter mötet åkte jag och Vickan hem till mej. Åt mat och satt nere i köket med datorerna och pratade lite med mamma och lillasyster. ;) Haha. Sen åkte Vickan hem, det var meningen att jag skulle plugga men det gick inte så bra med det. (a) Ska snart ner och kolla på desperate housewives med mamma och lillasyster eftersom 5:an inte funkar på de andra tv-aparaterna som inte har parabol. :o (haha, aparaterna. vad ska man annars säga till flera tv?) Sen ska jag nog läsa lite i svenska boken och sen sova. :) Sovmorgon imorgon, 30 min är alltid bättre än inget! Hihi. Ha det bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback