Storm ute! :o

Hejsan :) Vaknade faktist ganska sent idag.. Somnade med kläderna
på och bara med filt igår^^ Hehe. Så när jag hade vaknat och legat kvar
i sängen en stund med datan så gjorde jag mej i ordning. Skulle fram
till Edet och möta Emelie och Salle :) Så jag tog bussen fram till Edet
och dom mötte mej. Så gick vi hem till Emelie en stund. :) Satt och tjötade
lite, skrattade såklart ;) Så gick vi ut, ner till Riviera och käkade pommes.
Ritkigt jävla mätt efter det! xd Haha. Sen blev det Boström. Stod i nästa
40 år för att bestämma vilken glass vi skulle ta-.- Haha! När vi väl bestämt
oss gick vi hem till Emelie igen ;) Och nu va Zara också med :D Käkade
glass, drack julmust och kollade på musik maskinen. Haha :) Så skulle
vi gå ut, och det regnar och är storm ute, så jag tog bussen hem :) Så
nu sitter jag här och har tråkigt :) Ha det bra. ♥


 
 sommar<3                             
  

Kommentarer
Postat av: Sue

är den en riktig jävla spindel det där? HUGA så äcklig!!!!!!



Om du sugen på en ny bloggdesign kan du kika in på min blogg. Jag har Designutlottningar. Du kan ju strosa in och kolla om det är något för dig!



kram

2008-10-28 @ 01:08:15
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback