Seg dag, ohja!

Blir fan nästan sur på mej själv! :o Har bara gjort några mattetal, inte orkat läsa
elr skriva till so:n. Förjävla seg och trött idag..
Vid 9 börjar Grey's, dagens höjdpunkt iaf(a). Hehe.
Hade tänkt gå ner och äta ngt, inte käkat sen 12 typ så är rätt hungrig.
Men blir nog bara tigerkaka och te med honung<3 ändå. :)
Har inget kul att säga så blir ju inte direkt mkt i detta inlägget(a)? Haha känner
mej lite tantig som sitter och skriver blogg, vet inte varför. Men det är kul
faktist. ;) Idag är det bara 19 dagar kvar tills jag fyller år, hihi! Tråkigt
att fylla på en Måndag bara! -.- Sen längtar jag sjukt mycket till nyår! :o
Ska fan bli den bästa detta året! :D Fast förra är rätt oslagbar tkr jag. (a)
Men nu ska jag dra mej, ha det bra :) ♥

GötaBk, saknar! Men nästa Fredag så! :D <3
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback