Måndag

Tjingeling :) Vaknade för en stund sen, så har jag precis varit nere och ätit frukost med mammi :) Skönt att få ner maten idag iaf. En halv korv, ca 10 pommes och en macka igår.. Inte direkt vad jag brukar käka på en dag om man säger så :) Jaja, ska snart in duschen. Behövs verkligen! Sen tar jag bussen vid halv 3 fram till Vicki eftersom vi ska till ungdomsmottagningen ;) Hihi. Efter de så ska jag upp till Julia, saknat henne så jävla mkt :D Sen far vi hem till Emelie dit alla flickor kommer idag :) Sköntskönt. Nu ska jag kila! Ha det bra :)

Bilden är underbart snygg va ;) Men det är från edetnatta, och jag saknar det så :o
+ munsår på bilden ^^ Hehehe










Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback