Lista/Test

Bara för att jag väntar på baby som är och tränar och jag inte har något att göra! :))))

i år har jag ;

(x) druckit alkohol
(x) rökt
(x) snusat
(x) rökt vaten pipa
(x) däckat
(x) varit på fest
(x) fått minneslucka
(x) varit kär
(x) älskat / älskar någon av samma kön
(x) älskat / älskar någon av motsatta kön
(x) fått ett sugmärke
(x) gjort ett sugmärke
(x) haft oskyddad sex
(x) haft ett förhållande i över en månad
(x) strulat med olika personer inom 24 timmar
( ) kysst en främling
(x) strulat med någon av samma kön
(x) strulat med någon av motsatta kön
(x) sovit i samma säng med någon av samma kön
(x) sovit i samma säng med någon av mottsatta kön
( ) lekt med någons känslor
(x) gråtit dig till söms
( ) haft sex ute i skogen
(x) vaknat av att du gråter
(x) skrikit ord som hora/slampa till nån
(x) slått till någon
(x) blivit slagen
( ) lärt känna över 10 nya människor
[tror jag nog inte ..
( ) åkt skidor
( ) varit på solsemester
(x) badat i havet
(x) haft snöbollskrig
(x) tittat på en hel fotbolls match
(x) inte sovit på en hel natt
( ) varit på sjukhuset
(x) sovit över 12 timmar
( ) sett en film mer än 10 ggr
(x) velat dö
( ) fått IG
(x) åkt buss i över 10 timmar
[sammanlagt?
(x) vart ute en hel natt
( ) har blivit tagen av polisen
(x) svikit en vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback