Gymnasie-mässa

Idag är inte min dag iallfall!

Jahaja :) Idag blev det skolan då ja. Hade so, matte och idrott. Marianne är störd. Jag Vickan Sofia Julia och Lina var inte med, tur det så som hon va sur(marianne), så vi gick till Boström. :) Köpte choklad! Hihi. Sen sa vi hejdå till Julia som åkte till Stockholm idag, hoppas du får det bra snippan! :)<3 Sen så skulle Lina och Sofia äta på Roma, och det orkade inte jag och Vickan, så vi gick till skolan och käkade med Madde Eve Casandra och Elin ist :) Ingen god mat så fick bli ngn pastasak.. Gymnasie-mässa nästa! Det var inte så värst kul.. Ritkigt varmt va det, verkligen. Och så litet, gick runt i en cirkel i ungefär 1 timma. Blää! Tog iaf lite olika papper(a) Får la kolla i dom någon dag.. Haha. Sen slutade vi när vi kom tbx till skolan, runt 20 i 3. Tog bussen hem och nu ska jag plugga. Kmr verkligen behöva göra det hela dagen också. Jaja, får la skylla mej själv att jag vart lat. :p Haha! Ha det bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback