Äckel Marianne! :)

HejHej:)
Idag stannade jag hemma från skolan, hade huvudvärk och somnade sent igår.. Har sovit länge idag då, fast vaknat flera gånger av sms. Haha :) Mamma och pappa kom hem nyss, så sa mamma att hon prata med Marianne, min mentor. Och jaa .. Hon tycker jag är borta alldeles för mycket från skolan. Och visst, det håller jag med om. Men inte fan tänker jag gå till skolsystern och göra någon jävla undersökning? Alla människor har väl ont i huvud, ont i halsen, mensvärk osv? Kanske har jag det mer än vissa andra men det hjälper ju inte med att man gör någon undersökning, och speciellt inte hos skolsystern! -.- Jaja, har iallafall inte ont i huvudet nu. Blir nog till att vara med Sofia Vickan och Lina sen. Vi ska äta mat och ha det mysigt :) Som förr, för några år sedan när vi alltid va. Typ spela fia med knuff och monopol. Hihi har saknat det :) Nu ska jag iallafall skriva klart min svenska-redovisning hade jag tänkt. Och söka fakta till so-arbetet. Idag är det bara 1 vecka kvar tills GötaBK och 17 dagar kvar tills jag fyller år! (a) Längtar! :D Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback