Ska man prata om allt med sin pojkvän?

Det är väl en självklarhet att man ska kunna prata om allt med sin pojkvän? Är det inte det? Så ser jag på det iallafall. Man säger saker till sin pojkvän och litar på att han inte säger det vidare?
Haha vad trodde du egentligen? Om du inte tål att jag berättar saker för min pojkvän så behöver du inte berätta det för mig heller faktist. Eller så kan man faktist säga att man verkligen inte vill att någon annan ska veta? Jaja, orkar inte bry mig. Du gör som du vill lilla vän :)

Jag sitter iallafall här vid datan nu. Usch vad tråkigt det är nu på hösten! Det blir ju så jävla mörkt mitt på dagen.. Sen tycker jag synd om mig själv och alla andra som måste gå i skolan hela 6 veckor till innan det blir lov igen. Fy! Orkar inte ha massa läxor och prov och inlämningar och gud vet vad! Blääh.. Men om man tänker efter, fan va skönt när lovet väl kommer. Då har man jul och nyår framför sig! :D Woho!

Nä nu tror jag faktist att jag ska lägga mig i sängen och kolla lite på vänner eller något annat roligt. Känner mej verkligen inte bra! Huvudvärk och mår en aning illa :( Så blir nog inte att åka till Meddi idag iallafall.. Får se om han orkar komma till mig. Ha det bra iallafall :)♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem var det som hade sagt ngt till dej som du inte fick säga till meddi? <3

2008-11-03 @ 23:42:59
Postat av: Sini(svar till emelie)

Haha Sofia! Jag menar, säg en kotte som inte säger allt till sin pojkvän? Det är la liksom meningen att man ska det elr? -.- Haha blir så trött på vissa ibland. :)<3

2008-11-04 @ 15:59:54
Postat av: Emelie (svar till Sinis svar till Emelie) :D

Ja såklart om det inte är ngt ultra viktigt som man absolut inte fick säga till ngn även om jorden går under typ, men hur ofta händer det? :) <3

2008-11-04 @ 22:24:29
Postat av: Sini(svar till emelie som gav svart på mitt som jag gav svar på hennes;))

Haha du är dum Emelie!

Men ja, jag menar det. ^^<3

2008-11-05 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback