Uppesittar kväll..

..med Julia och Vickan idag. Usch och fy vad trött jag är! Gick upp vid 6 i morses och klockan är nu halv 4 på natten/morgonen. Och så får jag inte sova, nejnej självklart ska man vara vaken hela natten och sen gå till skolan :o Efter lite försök att sova så säger Julia att hon tänker gå och lägga sej. Vad är det för stil? Tvingar och hotar mej att vara vaken och sen ska hon själv gå och lägga sej? Haha. Men nu är det ingen idé att sova för det är bara några få timmar kvar tills vi ska packa ner datorerna och dra oss till skolan, haha. Mina ögon svider sönder, min hjärna värker och min kropp skriker efter sömn. Hur ska jag klara en hel dag i skolan? Döda mej långsamt..
Idag, eller ska vi säga igår, va jag Sofia och Julia på öppet hus för både praktiska och ale. Praktiska va ren skit måste jag säga. Usch ne! Ale däremot verkade jätte bra faktist, blev allt lite sugen på att gå där. Men vill kolla måg först också såklart och kanske någon mer :) Behöver ju inte bestämma mej förän i början av nästa år så :)
Imorgon kan jag ju bara meddela att det blir till att sova hela dagen efter jag kommer hem från skolan. Sen på kvällen åker jag till Meddi och sover :) Klippning på lördag. Vet fan inte om jag vågar page :p men måste eftersom jag lovat Lina(a) Fyyy :(( Haha. Nu ska jag kila, ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: viktoria

joo, du ska visst ha page :)

det kommer bli as fint ju! <3

2008-11-14 @ 03:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback