Tack för kvällen!

Måste bara börja med att säga att hela denna dagen har vart perfekt.
Dagen började med öppethus, som jag skrev om i föregående inlägg. Vid tjugo i fem var jag tvungen att vara riktigt snabb, skulle ner till GötaGrillen där Sofia Salle och Kjell(Salle's pappa) väntade på mej. Hehe. Sprang ner för hela jävla backen också! Så åkte med dom in till Edet då. Mötte upp Julia Vickan och Emelie, gick till Boström och köpte mat. Blev pita bröd med köttfärs och sallad. Tog med oss alla varor upp till Julia. Som för övrig bor precis över Boström, inte så långt alltså. Fixade maten, stekte köttfärs och hackade grönsaker. Gud, riktigt gott var det verkligen. Sen orkar jag inte gå in på detaljer vad som hände. Stack hem till Emelie iallafall. Vicki Zara och Eve kom även dit! 10 pers i Emelies säng, inte dåligt ;) Det var alltså jag, Sofia, Salle, Julia, Lina, Evelina, Zara, Vicki, Vickan och Emelie. Hihi. Riktigt jävla lyckad dag! Tack flickorna mina =)<3

Sitter nu vid datorn. Måste verkligen gå och lägga mej nu, klockan är inte så mycket men ändå somnar jag framför datorn snart. Haha känns ju ganska bra va? Ska sova riktigt länge imorgon, hihi. Sen blir det nog att plugga. Ska lämna in son på måndag så. Och förresten så gick so provet bra också =) Om jag inte redan sagt det? Kommer inte ihåg, har riktigt dåligt minne om jag ska vara ärlig :p Om jag pratar med någon nu, så om 10 minuter så kommer jag inte ihåg vad vi snackat om. Ajaj! Haha. Men nu drar jag då som jag sa.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback