So:n är klar, tack gode gud!

Igår hade jag verkligen svin kul, tack för det bästa sällskapet!
Idag vaknade jag ganska sent för att vara mej, har ju börjat vakna tidigt på helgerna så. Förr vaknade jag vid 2 varje dag, eftersom jag satt uppe hela nätterna och snackade med trevligare människor på msn. Hehe det saknar jag faktist.. Men iallafall, jag steg aldrig riktigt upp ur sängen utan låg kvar väldigt länge. Försökte fixa till Vicki's blogg eftersom hon ville ha hjälp med de =) Gud vad svårt det är. Det tycker jag verkligen. Med alla färger, koder och allt bös. Bilden måste vara perfekt osv. Kan länka hennes blogg när det blir klar, orkar inte riktigt fixa den nu så^^
Har plugga nyss. Skrivit klart hela so skiten så nu är jag klar med den. Det känns hur skönt som helst. Så nu ligger jag inte efter med den längre då alltså :) Så nu ligger den här bredvid mej och bara väntar på att få komma i Lars händer så den kan bli godkänd ;) Haha. Ska bara skriva på papper vilket land som är vilket, blir lite snyggare så skulle jag tro.

Ikväll ska vi äta pizza, meine familie alltså! Meddi undrade nu också om vi skulle äta pizza jag och han.. Får se hur jag gör. Familjen eller pojkvännen ;) Haha.

Imorgon är det prov i matten. Kommer nog gå riktigt bra. Har ju gjort allt och allt har gått bra så hoppas ju på det bästa :D Ska väl gå igenom det sen och kolla lite bara. Tror inte det är så mycket mer denna veckan faktist, inom skolan alltså. Läxor och prov och så.
På tisdag blir det iallafall öppethus på Måg =) Ska bli spännande. Alla skolor har vart bra hittills förutom praktiska så får vänta och se hur måg är.

Nu ska jag stänga ner detta och gå in i duschen. Det behövs verkligen, känns mej lite äcklig från igår, hihi. Men hörs imorgon.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback