Sjuk !

Nu faller snön här i Lilla Edet också ;) Så himla mysigt va!

Men något som är mindre kul är att jag nog har blivit sjuk :( Känns inget vidare bra. Är trött, har ont i huvudet och mår lite illa. Sen fryser jag hela tin' även fast jag sitter med jacka o så.. Men imorgon ska alla skolka, eftersom det är en sån dag. Haha, så då gör det inget om jag är hemma och är sjuk.

Imorses va bussen försenad lite mer än en halv timma, fy! Så jag och Meddi stod och väntade på bussen när det va svin kallt, fast det va inte så farligt ändå. Skolan var helt okej, fick vg på so provet :) Wihu! Efter skolan gick jag hem till Julia, dom hade haft inställda lektioner så hon var redan hemma. Ut med hundarna direkt, Selma är helt konstig.. :/ Vi tog oss också en tripp in på Boström. Köpte pepparkaks deg eftersom vi ska baka det imorgon :) Köpte även chips som jag sitter och knaprar på just nu. Mmm! Så nu är jag hemma, har inget att göra och mår ju inget vidare bra! Det är jobbigt :(

Imorgon blir det som sagt pepparkaks bakning med Julia och sen öppethus på måg.
Men nu ska jag försöka fixa till Vicki's blogg lite eftersom jag inte har något att göra :)
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback