Ruskigt kallt ute!

Gud va kallt det har blivit ute nu! Visst, det har varit kallt innan denna dagen också. Men man märker av det speciellt mycket när man måste stå och vänta på bussen i ungefär 10 minuter! Tom när man bara ska ner till matsalen så sticker det i hela kroppen och jag kan ju inte påstå att det är långt? Så kallt, det är bara förnamnet!

Över till dagen va? ;) Skolan idag som vanligt, slapp ta bussen och det va skönt faktist. Dagen var rätt lugn. Idag har vi också bestämmt skoltryck och sånt till klasströjan, så det blir nog bra. :) Kan bara inte bestämma mej om jag vill ha byxor också? Jag menar.. Madde sa att det inte va bra kvalite på dom och Julias brors har blivit helt knoppiga.. (säger man så förresten?) Sen säger Salle nu att hennes också blivit fula? Jag menar, vem orkar lägga nästan 300 för ett par mjukisbyxor som blir fula direkt? Haha känns lite onödigt va. Jaja, vi får väl se på det^^ Haha. Idag ska jag nog plugga lite. Måste verkligen göra so-uppsatsen.. Den måste bli klar för vi ska ha massa andra prov i so och sånt nu. Fick VG på en engelska sak vi skrev för 2 veckor sen ungefär, känns bra eftersom jag vill behålla mitt VG i engelska^^ Hehe.
Ikväll efter baby har haft träning så kommer han hit och sover :) Ska bli mysigt. Men nu ska jag dra mig hade jag tänkt. Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback