Roligheter

Lite roligheter som händer, äntligen något kul!
Imorgon, alltså fredag, blir det till att vara med Vickan och Julia :) Ska äta pizza efter skolan, kanske. Eftersom jag ska äta smörgåstårta när jag kommer hem så vet jag inte om jag orkar pizza :) Julia och Vickan ska iallafall med mej hem efter det :)
Lördag: Så kommer farmor och farfar hem till oss och ska gratta mig lite snabbt :) Sen ska mamma och pappa på 50-års fest så själv hemma hela kvällen/natten. Sjukt gött!
Söndag: Thn med Vickan :) Sen sova hemma hos älsklingen <3
Måndag: Fyller år! Hihi. Skolan/utvecklingsamtal. Sen hem och så kmr moster och dom och grattar mig:) även älsklingen kommer! Sen på kvällen åker vi hem till Meddi. Ska äta kinamat ;) haha romantiskt ;) haha! jaja, kmr bli en toppen dag(y)

Lite roligt kommer jag iallafall ha de närmaste dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback