Nyår2009, right?

Okej, alla älskar nyår? Det måste fan stämma assa. Jag längtar så jag spricker snart, det kommer bli så sjukt bra & roligt! Fast får ju se om det kan slå förra årets nyår ;)


Nyår 2008 :
Dagen började med att vi fixade oss nere hos Zaras morbror, där dagen/kvällen skulle tillbringas. Danne, Zaras morbror, var såklart inte hemma det var därför vi fick vara där. Helt plötsligt kom jag och Salle på att vi skulle hämta öl i Edet, skyndade oss som fan ner till bussen! Just nu kommer jag inte ihåg ifall vi glömde något i lägenheten eller om vi trodde att vi hade missat bussen. För vi gick iallafall upp igen. Sen snabbt som fan ner igen. Och självklart ser vi buss jäveln åka förbi.. Typiskt! Så då blev det en promenad in till Edet för att hämta öl av Meddi(vi va då inte tillsammans!) Sen fick vi faktist skjuts av Emelie och hennes mamma&pappa tillbaka till Göta. Vi 3 gick då till lägenheten igen. Drickan var nu fixad! Maten var klar när vi kom tillbaka, så det var bara att hugga in! Gott var det, men man blev allt mätt! Det blev singstar, dooleys och massa skratt! Alla söta 94:or + Vicki och Matilda kom också upp efter ett tag. Sen tog vi vårat pick&pack och alla gick ner till Julia Graff där vi skulle skåla för 12 slaget. Riktigt lyckat! Skålade och sen tog vi åter igen vårat pick&pack och gick vidare till Edet. Jadu, hela min tur till Edet gick jag armkrok med Julia Graff och vi pratade hela långa vägen! Mycket trevligt. Väl framme träffade vi massa människor. Evelina dessutom! Vi gick runt, hade det trevligt. Alla försvann och brr! Det blev helt plötsligt jävligt kallt. Det gick snabbt. Jag Salle och Emelie var de enda som var kvar av vårat gäng. De andra hade stuckit till Göta. Vi frös, och vi frös ännu mer! Som tur var hittade vi lite sällskap som erbjöd oss sovplatser! Så vi hängde på Mattel och Smurfen hem till Mattel. Emelie stack, jag och Salle kvar. Men det var sjukt trevligt!
Världens bästa nyår, jag svääär !

(endast skrivet för min egen skull, blir så glad när jag tänker på det :D)

Kommentarer
Postat av: Emelie

AAAaa jag med Som faan. Pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det !!! :D

2008-11-28 @ 08:45:32
Postat av: Sini(svar till emelie)

Hahaha ja eller hur :d Fyfan så jävla kul va det x)

2008-11-28 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback