Måndag

Hejsan.
Jaa, vad ska man säga? haha. Sitter vid datorn, ska skriva klart mitt so arbete som jag tjötat så mycket om. haha. Det ska iallafall bli klart idag.

Blir nog gbg efter skolan på Fredag med Vickan, hoppas ! Sen hos mej på lördag med de bästa tror jag :) Blir kanske till att bowla på kvällen också ^^

Sov hos Meddi igår. Åt chips+dipp, bullar och drack dricka ;) Fettosar! Kollade på sanningens ögonblick gjorde vi också. Riktigt mysigt, men somnade rätt sent (a) Skulle gått upp 7 idag men vaknade 8. haha^^ Skolan har vart helt okej, inga direkt jobbiga lektioner. Slutade 1 timma tidigare för Marianne va sjuk så tyskan va inställd ;)
Så nu ska jag som sagt göra so skiten! Hungrig som fan är jag också. Men blir kanske att dra till Meddi ikväll igen. Får se på de :)
Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback