Klippning och myskväll

Jag har tänkt på en grej sådär.. I morses vaknade jag vid 9-10 och hostade jätte mycket och var verkligen svin förkyld. Jag kunde inte ens ligga mot Meddi's håll bara för jag hostade så mycket. Sen nu på dagen har jag inte hostat något alls nästan? Och nu när det börjar bli kväll så kittlas det jätte mycket i halsen och jag är verkligen tvungen att hosta för annars spricker jag. Och Meddi sa att det va så för honom också? Hostar/är förkyld på kvällen och morgonen men inte under dagen. Strange..

Nog om det. Vad har hännt idag? Har iallafall inte vart hemma på hela dagen, förutom nu, utan har vart hos Meddi hos Julia och sen hos Vickan :) Riktigt trevlig dag faktist. Sov länge i morses, gick nog inte upp förän vid 11. Otroligt skönt måste jag säga ;) Hade ju inte sovit på nästan 1½ dygn så jag var förjävla trött där på kvällen.
Gick från Meddi när klockan var 12 ungefär, skulle hem till Julia för att sen gå och klippa mej. Var riktigt nervös. Och nej, jag blev inte nöjd. Det var ju inte så att frisören klippte dåligt eller att jag tycker det blev fult så. Men kort hår är verkligen inte min grej, verkligen verkligen inte! Page blev det alltså..
När detta var över så blev det 2 sega timmar hemma hos Julia i väntan på att Vickan, Casandra och Sofia skulle bli klara så vi kunde gå till Vickan's pappa. Ja, vi gick och köpte mat, dricka och daimtårta. Hehe. Hem till Vickan igen då, fixade maten och käkade den ;) Mumsigt var'e! Käkade som en stor gris, mmm! Sen satt vi bara och snacka och skrattade. Sjukt trevlig kväll måste jag säga, riktigt mysigt :) Bestämde också att det blir filmkväll hos Casandra snart också ;)
Nu ska jag fixa lite på mitt so arbete. Skriva lite och kanske göra om framsidan. Ååh det är så kul att göra framsidor, måla över huvudtaget! Hihi.
Imorgon blir det kanske thn med älsklingen. Får se. Om han kommer hit och sover sen efter hans cup så blir det troligtvis så :) Men nu ska jag dra mej då som sagt. Ha en trevligt lördags kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback