Julklappar? Varför?

Jag fattar inte detta med alla jävla julklappar. Seriöst? :p Vem orkar gå och köpa julklappar till alla släktingar man har, alla sina vänner osv? Sen är det bara tråkigt och svårt att köpa julklappar, presenter över huvudtaget tycker jag. Klart man köper till sin pojkvän(om man nu har) och om man byter julklappar med sina vänner. Det är ju bara en kul grej liksom. Men när alla säger att de måste köpa till sin mormor, att de inte vet vad kusinen önskar sig. Haha så onödigt va! Och slöseri med pengar. Om jag köper till dig och du till mig, alltså får man bara tbx sina pengar? Varför då inte bara köpa något till sig själv som man vill ha. Och den andra gör samma sak? Det räcker väl att man umgås och har det kul med varandra istället. Man förstår ju föräldrarna som ger julklappar till sina barn, men alla andra.
Hihih. MenMen, va bara tvungen att klaga lite på alla julklappar känner jag :D



 



Idag har jag faktist pluggat lite som sagt.. Letat lite fakta till son, fast bara om Zambia. Har hela Norge kvar också! Ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv och läsa engelskan lite :) Och vid 9 ungefär kommer älsklingen hit. Ska bli mysigt måste jag säga. Saknat honom faktist(a) Haha. Och förresten! Vafan köper man till en kille i present? :s Aldrig gjort, förutom till pappa och bror, så de blir lite svårt måste jag erkänna. Men får väl se vad det blir. Får väl ta med någon som vet när det blir dags ;)
Men nu ska jag dra mig som sagt, ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback