Julen börjar närma sig..

..Ja faktist så är det bara 1 enda månad kvar tills julafton. Och visst får man en underbar känsla i kroppen när man tänker på det? Hihi. Ljusstaken kom upp idag med. Ser så mysigt ut när den är det enda som lyser i mitt lilla rum. Ååh älskar julen! Extra mysigt är ju snön också, wihu. Nu fattas bara alla små tomtar och julgranen.


Nu har jag pillat lite på Vicki's blogg, som jag sa att jag skulle. Det är ju inte så att jag är bra på bloggdesign men kan ju göra den snyggare än originalet. Färgerna och bilderna är ju det enda jag ändrar så (a) Jag är verkligen hur trött som helst. Ska sätta på andra avenyn på datorn och se om jag somnar en stund eller något. Ska nog hämta en kopp te också, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback