Huvudvärk, usch..

.. mja det är ju inte direkt det roligaste! Orkar ju fan inte göra något. Mår så dåligt att jag tror jag spyr snart! -.-

Tog bussen vid 9 till skolan idag. Skönt att få sova en hel timma mer än vanligt :) Hoppade av vid Sibylla denna morgonen, så jag mötte Vickan vid tunneln :) Hon drömmer konstiga drömmar den där Vickan. Haha. Hade först so, det var helt okej för vi kollade på film om Islam. HAHA.
På profilen pluggade vi hemkundskap och Lina mobbade sönder mej så jag flippa på allt och inget :o Mindre kul, hehe.. Sen 1½ timmas rast, rätt tråkigt när man inte har något att göra. Orkade inte följa med till Julia idag så stannade i skolan. Satt och prata med Elin hela jävla rasten. Intressanta pratämnen man kan ha om personer och saker. :p
På hemkunskapen lyssnade vi först på någon tant från Stenungsund sen hade vi prov. Och provet gick riktigt bra.

Idag ska jag bara vara hemma hade jag tänkt. Mamma och dom ska till thn sen. Får se om jag orkar åka med. Kan ju alltid köpa något isf :) Hihi. Nu har jag precis ätit massa bullar så magen står 40 meter längre ut än vanligt. Ska ta en huvudvärks tablett och duscha en snabbis hade jag tänkt.

Hörs sen,
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback