Hårfärgning..

.. på mamma och syster.
Förlåt!
Resultatet blev inte det bästa, men det blev inte så farligt ändå. Bara inte blond(y) Hihi^^ Som sagt så va jag på sån gymnasie information i aulan idag med mamma :) Det var ruskigt tråkigt måste jag tillägga! Gud. Fast mjo, lite bra saker fick man allt veta. Tex att vi faktist kan söka till thn. Då blev jag lite extra glad :) Fast kommer nog inte bli att vi kan det ändå. Allt är så konstigt detta året bara för det är vi som inte får söka till thn :o Jaja. Orkar inte bry mig just nu, ett litet tag kvar är det ju faktist ändå.
Det dom informerade om det som Raine hade gått igenom med oss i klassen redan osv. Inget speciellt sådär.. Sen va det en kvinna(hehe), hon va lite konstig. Kaxade mot Raine och sånt :s Och hon va ändå en förälder? Jag menar, haha, ofta eller. Weirdo.
Sängen skriker efter mig :o Men jag måste plugga tyska innan jag får sova. Känns lite mindre kul. Fast klockan är bara 10, så jag ska ligga i sängen senast 11 idag. För jag vill sova lääänge denna natten. Hihi^^ Beställa klipptid imorgon då. Skönt :) Men nu orkar jag inte babbla om inget längre. Ha det bra :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback