Har haft en trasig data ståendes!

Ja, som sagt har min data varit "trasig". Den har helt enkelt inte gått att starta, inget hände. Och idag så försökte jag igen, men inget hände. Så drog jag ut sladden till datan(laptop), av någon konstig anledning, och då startade den! :o Gissa om jag blev glad? Haha så nu blir det daglig uppdatering igen ;) Hehe.
Rätt mycket har nog hänt faktist. Har ju fyllt år och så :)


Söndag: baby sov hos mig inatt. Vid halv 12 åkte jag, Vickan och min lillasyster upp till Trollhättan för att handla lite småsaker. Min lillasyster, hon tjötar kan jag lova! Herregud. Blev iallafall jeans, chinos, tröja, stickad klänning, "lack"leggins, adidas skor, sjal och en väska :) Kommer inte på något mer nu iallafall ^^ Sen åkte jag med mamma och pappa in till Edet för jag skulle sova hos baby :)
                 

Måndag: 15 år! Vaknade upp hos älsklingen av att jag fick massa sms. Hihi. Så fixade mig lite och sen mötte jag Julia så gick vi till skolan :) Det va helt okej, hade utvecklingsamtal och det gick riktigt bra. Efter skolan åkte jag hem med pappa, duschade och fixade mig. Så kom Heidi, kusinerna och Camilla. Satt och pratade med dom lite. Sen kom älsklingen, och mormor och morfar också. Åt cheesecake med jordgubbar :) Sen skulle jag och Meddi till Edet och käka. Mötte Janne Hannah och Samuel påväg ner till bussen, hade inte en aning om att dom skulle komma ^^ När vi kom till Edet gick vi direkt till Kinan och käkade :) Guuuud va gott det va! Sen hem till Meddi, somnade rätt fort ^^ <3


Jaa, som sagt. Har vart en bra vecka tycker jag allt. Min bästa födelsedag hittills iallafall, eller mysigaste iallafall! När jag fyllde 14 år var fan rätt bra om man säger så! Haha. Fick massa pengar i present, inga presenter direkt. Men riktigt nöjd, tack alla :) Och förresten, fick present kort på gina, ett halsband och en parfym av baby också :*:*
Nu ska jag plugga till idrotts provet som är imorgon! Usch. Ska på öppethus på praktiska och ale ímorgon också :)
ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback