gymnasieval, svårt..

Har precis suttit och läst lite på Ale gymnasium's hemsida. Är ju lite sugen på att söka dit :) Vill inte gå så långt bort och det känns perfekt med Ale då, hehe. Även fast det nästan är lika långt som till Göteborg(a) Skolan verkade jätte bra när vi var där och kolla när det var öppethus. Vi kollade handels linjen, det verkar kul som attan. Sen Elins kompisar som går där tycker det är kul också. Så det låter ju bra :) Dator får man också, även fast jag inte behöver någon så är det väl aldrig fel att ha två laptop? Haha.
Jaja, får väl se vad jag väljer till våren. Får väl alltid hoppas på att man kommer in på den skolan man väljer som förstahandsval också. Men det blir nog bra ..

Just nu så sitter jag och kollar lite på tvn. Ensam mamma söker som jag redan sätt. Mindre kul. Denna dagen har varit så seg så jag tror jag ärligttalat dör snart. Har inte gjort ett piss. Men dagen blev ju lite bättre när man fick donken mat i magen. Hihi.
Jaja, vad händer då?

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback