Göteborg med V&J

HejsanSvejsan ;)
Idag var det skolan som vanligt, hade prov i so. Det gick nog ganska bra skulle jag tro. G lätt iallafall, känns det som (a) Efter skolan tog jag, Vickan och Julia bussen till Göteborg. Så idag har jag gått runt i flera timmar i Göteborg, gud så jobbigt. Men fick mej allt köpt lite, ska ju ändå till Göteborg nästa helg också :) Men blev
vitt "baslinne" - indiska
t-shirt/tunika - bikbok
3 bar örhängen, pärlor - glitter
spets tröja/jacka - gina tricot
foundation & maskara - cubus
puder - hm
armband - bikbok

Nöjd iallafall. Haha. Nu är älsklingen här. Kollar lite på idol och så. Stackarn har typ stukat stortån och kan knappt gå :p Hihi. Blir kanske öppethus på Burgården (?) imorgon. Om jag orkar :) Men nu ska jag kolla lite bdb och sen va social med lillasyster och Meddi :) Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback