Godmorgon

Jahaja, vaknade precis :) Har sovit hela 10 timmar och det känns toppen. Fast vaknade vid 7 och va bara tvungen att läsa sms:et jag fått av älsklingen, sen hade jag lite svårt att somna. Men det funkade till slut :) Ska snart börja göra mig i ordning hade jag tänkt. Kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv när jag kollade mig i spegeln för en stund sen. Somnade med vått hår igår så håret har gjort sin egen liten form uppe på huvudet. Hehe :)
Ska ju som sagt till Göteborg med Vickan och Elin. Bussen går 10 i 12 härifrån Göta så har ju verkligen gott om tid på mig. Nästan 2 timmar ju, usch va länge! Men kunde inte somna om när jag vaknade så :)
Idag blir det bara till att handla present till baby och något till Casandra till våran minijulafton :) Kommer bli svårt, men har ju Vickan och Elin till hjälp så ;) Efter denna dagen kommer jag ha gjort slut på 5000 på 20 dagar :o Känns absolut inte bra! Hade tänkt köpa något mer till nyår också, men sen kom jag på att det kan jag ju köpa efter julen. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ha en tshirt/klänningen som jag köpte på bikbok, har ju inte använt den än så kan ju faktist ha den. Och den är snygg, verkligen ;) Lite kort kanske men det ordnar sig!

Nu ska jag ner och ta mig en macka eller två.
Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback