Fullrulle ;)

Gud, klockan är bara 8 snart! Känns som klockan ska vara runt 11 eller något och det är dags att krypa ner under det varma täcket och somna snabbt som attan! Men icke, kommer va uppe minst 3 timmar till och det låter som en evighet ju.. Älsklingen kommer inte hit idag och då blir det ju ännu tråkigare. Usch och fy ..


I morses så spö regnade det ute! Kände verkligen för att bara ligga kvar i Meddi's säng och somna om och sova i flera timmar. Men det fick man dock inte. Gick upp runt 7 och de va inte så kul direkt. Trött och kall och inte alls på humör för skolan. Men traskade ändå iväg i spö regnet till skolan, va ju inte torr på en ända fläck när jag va framme! Skolan gick rätt fort så det va lugnt, inget jobbigt. Efter skolan tog jag och Vickan oss en tripp till Boström, för julmust och pepparkakor stod högt på listan denna dagen ;) Och det gjorde kycklingrulle också! Så pepparkakor, julmust och kycklingrulle blev handlat och sen blev det till att hämta ut mitt ID-kort som äntligen kommit. Vackert! Haha eller inte ;)
Hem till Vickan för att äta alla godsaker och plugga. Bussen hem vid kvart över 5. Älsklingen kom och mötte mej när jag va påväg till bussen :) Sötnos! Tog bussen med Julia för hon skulle till sin kära pojkvän, som är min bror! Haha..


Nu sitter jag här och kollar på Ugly Betty, det är ju lite små roligt i mellan åt. Väntar på att desperate housewives kan börja så att jag kan gå och lägga mej sen. Känner verkligen inte för att vara uppe sent ikväll. Vill bara undertäcket och somna som en stock! Wihu!
Men nu ska jag kolla runt lite på folkens bilddagböcker. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback