Första advent

Ja, nu är jag hemma igen efter en riktigt trevlig dag :)

Dagen började hemma hos Julia, eftersom det var där jag tillbringade min natt. Vaknade rätt tidigt. Så bakade vi kladdkaka och negerbollar, hehe. Åt frukost gjorde vi också. Blev bussen hem vid 12, va verkligen tvungen att duscha^^ Så det gjorde jag när jag kom hem. Åt lite mat gjort jag också. Sen tog jag bussen tillbaka igen. Hann lyssna lite på luciorna på torget. Mötte Eve Vickan och Julia där :) Så gick vi till Julia en snabbis och sen till pizzerian. Träffade Meddi också, han skulle med dit. (Roma assa) Men blev inte så lyckat. Fyfan. Jaja. Jag Eve och Julia delade på en familjepizza :o Haha, mätt som en elefant blev man iallafall. Hade ju faktist ätit mat hemma innan också. (a) Sen gick vi hem till Vickan för Eve skulle sola. Gud va söt hon va. Haha :* Sen gick vi upp till Vickan och satt i hennes kök och drack te och käkade pepparkakor. Mummsigt!

Nu sitter jag här vid datorn. Tvn står också på eftersom Gossip Girl är just nu :) Så bra.

Fy för skolan imorgon. Orkar faktist inte. 2 prov denna veckan också, och svåra är dom :/ Men nu är det snart inte långt kvar till julafton. Så mysigt ska det bli, hemma med familjen och Meddi. Blir nog toppen.

Ska lägga mej i sängen och kolla klart på Gossip nu.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback