Fika med tjejorna

Usch assa, igår mådde jag så dåligt så jag trodde jag skulle svimma ärligttalat. Kände mej helt gråtfärdig när jag la mig för att sova, då va klockan ändå inte mycket. Har mått såhär sen i Måndags typ. Känns förjävligt, och det blir bara sämre. Ständigt den där jävla huvudvärken som inte försvinner även om man tar en tablett! Orkar fan inte -.-
Iallafall...

Baby sov hos mej inatt. Kanske inte så kul för honom när jag mådde så dåligt.. Vaknade vid 4 av att jag grät =/ Drömde att mamma hade krockat osv.. Fan va hemskt det va! Sen kunde jag ju inte somna om heller för började tänka på om det hade hänt på riktigt och så.. så började jag ju gråta ännu mer. Jaja. Somnade om tillslut och gick upp sen halv 7 igen. Duschade och fixade mej och tog bussen med Julia till skolan. Jag hade sovmorgon så jag passade på att gå och ta ut pengar till skoltröjan som man skulle betala idag. För smart som man är så tänkte man inte på det i morses så hade inga pengar med mej :) Och det blåste röven av mej också, mindre kul! Skolan var rätt okej idag. Har inte mått så bra men det funkar ändå. Hade gamla nationella på engelskan och fyfitta vad svårt det är :s Seriöst, fattar fan inte ett piss! Efter skolan gick jag Sofia Vickan Casandra Evelina och Elin och fikade. Blev panini(?) och julmust för mej, hehe. Gottgott. Sen gick jag Sofia och Vickan hem till Vickan och pluggade och käkade pepparkakor och så :) Mysigt. Sen skulle jag och Sofia hem så vi passade på att möta LinaS en snabbis. Trevligt. Nu är jag som sagt hemma då. Har ätit hemmagjord soppa, så sjukt gott. Pluggat lite mer på hkn har jag också, jätte lätt faktist.

Okej, satan va långt inlägg om bara min dag? Haha kanske inte så intressant men ändå x)

Bestämde förut i skolan också om minijulafton som vi ska ha hos Lina med alla tjejor:) De lottade och jag ska köpa till Casandra, svårt eller vad! Haha. :) Flygandejakob skulle vi nog käkade också, det är ju något som är gott iallafall! :)
Mamma håller på att sätta upp tomtarna och sånt nu, hehe det är så himla mysigt!
MenMen, ska nog faktist sova snart. Känner inte att jag orkar vara uppe länge idag. Även om klockan bara är halv 9. Mitt huvud värker till MAX och så känner jag att jag börjar få växtvärk, vilket jag alltid har -.- Verkar aldrig sluta växa :( Haha!
Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback