♥♥♥

Fredagen började med att Emma Vickan Bengan Julia Lina Jennie och Emelie kom hem till mej. Vi fixade oss och drack lite smått ;) Sen gick vi ner till GötaBK. Det va rätt segt men det va ganska mycket folk där. Men alla va utspridda, så de va ingen drag ;) Hahah. Lite små tråkigt tycker jag, trodde de skulle bli svin kul ju :) Menmen. Allt hände liksom för tidigt. Jag Lina och Eve stack hem till mej vid 10 redan :s Då hade de redan hänt massa skit ? :d Jaja, Vickan va redan hemma hos mej, Julia också fast hon va inne hos Miike. Sen kom Emelie också. Vi käkade tacos och tjötade. Sen så hände det inte så mycket mer. Lina Vickan och Emelie sov hos mej ;) Trevlig kväll med alla iallafall :) Puss på det!


Vaknade vid 11 eller något. Stack ner till BK och städade upp, seriöst? Haha typ 130 ölburkar eller något, och de va bara utanför. Haha.. Sen åkte vi hem till mej igen, sen tog jag vi bussen in till Edet för vi skulle käka pizza:) Blev till att vi gjorde de hemma hos Julia. Gött. Så nu är jag hemma och hade tänkt plugga lite. Faktist! Måste verkligen :(( Sen ikväll/inatt kommer baby hit och sover :) ♥


Vill att mitt bankkort ska kma så jag kan få massa pengar :o Haha :) Fyller år om 9 dagar! Remember that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback