Det sämsta med julen ..

Det måste fan vara att det blir mörkt redan vid 4!
Det är helt sjukt. På sommaren blir det mörkt sent på kvällen, jag menar.. Klockan 4? Haha. Tur att det inte gör en deppig iallafall. Och en vinter utan snö är inget att ha. Snön kom men försvann lika snabbt, typiskt! Men får väl hoppas på att den kommer till julafton och nyår iallafall. Annars blir jag besviken.



Just nu, just nu gör jag inte ett jävla piss. Det är sjukt hur man kan ha det såhär tråkigt på en Fredag som vart så efterlängtad? Det är verkligen sämst att må dåligt när det är helg. Men får hoppas att jag orkar åka till Göteborg imorgon med Vickan och Elin. Annars dör jag vafan.

Har tänkt bleka håret en gång till, så det blir riktigt blont denna gången. Men funderar på att färga lite av håret svart eller brunt. Typ under luggen som jag velat göra så länge (a) Men får se hur det blir med det. Rädd att det ska bli fult. Haha och då blir det lite jobbigt att få det helt blont och jämnt med de andra håret. MenMen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback