Varför drömmer man?

Sängen kallar på mig nu :)
Har kollat på Desperate Housewives nu så är det Christine nu också. Har sjukt ont i axel och jag har ingenaning om varför. Men ont som fan gör det iallafall. Ska kolla igenom fysiken och tyskan i sängen hade jag tänkt. Det behövs ju så varför inte :)
Har ju inte vart den bästa 4-månaders dagen för mig och Meddi. Men jag överlever nog! Får vi hoppas iallafall. Har inget intressant att skriva just nu. Vilket jag aldrig har (a) Hehe. Har slått in de Meddi ska få nu också. Guuud så snyggt va! Haha :) Får väl se om han blir nöjd eller ej. I dont caaaare ! :)

Förresten, tänkte på en sak härromdan.. Haha är det inte lite roligt att man drömmer egentligen? I typ förrgår så drömde jag 5 olika drömmar på samma natt som jag kom ihåg dagen efter. Och det roliga är att man oftast drömmer om det man gjort dagen innan eller om personer man tänker på. Så är det alltid för mig iallafall. ^^ Man kanske ska skriva upp sina drömmar. Och sen läsa dom efter ett tag, kanske handlar det oftast om samma sak? Haha wierdo :)

Nej som jag sa, sängen kallar på mig.
Ha det så bra , kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback