Vänner, livet!



Vänner är det bästa man kan ha. Jag svär, vissa stunder får man käpa sig igenom vänskapen för att få den att funka. Men det finns många bra stunder som man blir helt varm i kroppen av. Vänner är någon alla behöver. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner. De är mitt liv. När de är glada så kan jag inte låta bli att själv vara glad!
Ni är det bästa som finns, jag älskar er!
M'Sahlén S'Sileson V'Johansson C'Andersson V'Karlsson E'Selin
E'Walter E'Andreasson M'Larsson L'Muluneh Z'Karlsson

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag älskar dig, skulle aldrig klara mig utan dig, hjärtat<3

2008-12-10 @ 22:02:07
Postat av: Emelie

Älskar dig med mer än mest :D<3<3<3

2008-12-10 @ 22:14:18
Postat av: Sini

Gullungar! Ni är bäst, älskar er =)(L)(L)(L)

2008-12-11 @ 15:35:49
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: salle

aww!

sini , älskar dig med!<3

2008-12-12 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback