Idag är det bara 4 dagar kvar



Skoltröjorna är ju rena skiten! Min är bra, det är den. Förutom att trycket på baksidan är fel.. På Eves var det hål i skrevet, Julias sprack i skrevet, Nattas namn sitter på rumpan(skulle sitta på benet) osv. Det är ju fan helt sjukt -.-' Men ingen som vill skicka tillbaka de typ och Elin säger att vi inte får ringa och klaga. Skit ner dig Elin! Haha :*

Min dag igår var underbar, helt klart. Jag kom aldrig hem igår, utan sov hos Meddi, så jag kunde inte skriva vad som hände igår. Så det gör jag nu för er som vill veta :D

Började skolan vid 9, eftersom det var sista dagen :) Var i klassrummet i ungefär 1 timma. Åt pepparkakor, drack julmust och gjorde en lek ;) Haha. Sen blev det aulan, de sjöng osv. Det var bra och sjukt kul. ELIN! Haha. Sen blev det julgröt, lussebulle och clementin i matsalen. Betygsutdelning sist och sen slutade vi. Blev ganska nöjd. Blir bättre nästa år iallafall. Sänke mig i engelska och det var inte direkt kul.. Men iallafall. Jag, Vickan, Lina, Casandra och Julia gick till Boström och köpte alla saker till maten, också drickor osv :) Blev massa pengar över så vi gick till nöjes och köpte världens påse med godis. haha :) Sen blev det en promenad hem till Lina i det sköna vädret. Satt och tjötad och käkade godis i väntan på att Eve Madde och Elin skulle komma också. När de väl kom så började vi med maten. Det gick snabbt, så åt vi och tjötade :) Sen blev det julklassbyten, haha. Jag fick badsaker och en ljuslykta av Elin. Och Casandra gick örhängen, hårspännen och ett halsband med ett C på av mig :) Alla blev nöjda och det var ju tur det. Sen gick vi till Edet, Lina skulle åka till Göteborg för att ta tåget till Stockholm imorgon. Lyckost henne! Vi gick hem till Eve. Kollade på ett gammalt band från när de var små. Även dansuppvisningar där jag och Sofia var med. Haha, tjock som en korv var jag och sofia var smal som en pinne! Kul att se faktist. Haha. Sen gick jag hem till Meddi och sov där :) Tack för en underbart dag med er, de bästa ! Love you

Idag har det inte hänt mycket. Vaknade hos älskligen och åkte hem vid 3/halv 4 ungefär. Nu ligger jag i sängen. Ska snart ner och äta sen ska jag duscha och fixa mig lite. Film-kväll med tjejerna hos Sofia sen vid halv 8. Mysigt!

Ha det bra, kramar


Alla var goa och glada :)




Hon verkade bli glad för det iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback