Ändrade planer, igen ..



Denna dagen är en av de tråkigaste i mitt liv :( Ändrade planer igen faktist. Ska inte alls till Meddi idag. Han kan ta sig i rumpan just nu.. Blir väl till att lägga sig tidigt då. Kanske kolla på någon film och ha det mysigt med mig själv. Inget kul alls om jag ska vara helt ärlig. Hade ju vart bättre att ha en sån myskväll, fast med älsklingen. Men sånt är livet tydligen. Man får ju inte alltid som man vill, det är ju ganska synd faktist. Haha. Men snart är det jul och det blir ju mysigt iallafall. Min familj är ingen julfamilj direkt. Gör inte julen till en stor grej. Är bara hemma, tar det lugnt. Äter julmat och umgås helt enkelt. Självklart var det ju roligare med julen när man var lite yngre än vad man är nu. Då man fick riktiga julklappar. Nu blir det ju mest pengar osv. Man är ju inte sådär spänd dagen innan, går och lägger sig tidigt och så som man gjorde för några år sedan. Mikael, min bror, kom alltid och väckte mig och min lillasyster och sa att vi skulle gå upp så vi fick öppna våran fösta julklapp. Haha, sånt var mysigt :)
Nog om det. Sitter och kollar på tv:n, vilket jag gjort hela dagen. Känns hur onödigt som helst att jag har gjort mig iordning idag. Haha, har ju ändå bara suttit hemma. Menmen. Nu hade jag tänkt att kolla på 2 avsnitt av andra avenyn som jag ännu inte sätt. Har helt enkelt inte haft tiden att göra det och så har jag bara inte tänkt på det. Så nu när jag väl har det i tankarna så får jag väl göra det :)

Ha det bra, kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja lägger mig fortfarande tidigt och är spänd inför julafoton!

2008-12-22 @ 17:17:44
URL: http://tildakannerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback