Är det där hipsters?



Goddag allesammans :)

Lite om gårdagen, som för övrigt var väldigt lyckad! ;
Jag, Sofia och Salle gick ner till Vicki tills bussen skulle gå. Vi satt och snacka och kollade lite på jönsson-ligan. Den är faktist lite rolig, hehe. När det var dags att gå till bussen så kom Zara och mötte oss. Så väntade vi på bussen som var försenad nästan 10 minuter. Mötte Vickan och Emelie vid Boström för att köpa tacobröd, ost, creame fraiche, dricka och glass :) När det var inhandlat tog vi oss en promenad hem till Vickan, kallt med ändå skönt! På bron var det riktigt halt så gled över hela bron haha. Väl hemma hos Vickan fixade vi maten och åt. Hade bara ätit 1 macka på hela dagen och när vi skulle äta, klockan 6, så var jag mätt efter 1 tacobröd. Konstigt, eftersom jag brukar kunna äta massa(a) Sen kom tomten haha. Vi fick presenter av tomten och alla fick ta kort med han, haha. Jag fick present av Salle och Salle fick av mig :) Jag fick örhängen, stora hårspännen och ett diadem. Tacktack sötnos :) Hade kollat på de örhängena jag fick så det var ju bra :) Sen blev det singstar, glass och massa tjöt och skratt! En riktigt lyckad kväll och kul att vara med det gamla gänget igen! Hehe love you
Kvällen slutade hemma hos Meddi. "är det där hipstes?" hahaha så bäst!

Lite om idag ;

Vaknade vid 11 hos älsklingen. Låg i sängen i flera timmar innan vi gick upp. När vi väl fick tummarna ur röven och gick upp så tog vi på oss och så gick vi och solade. Blev inte brun men det hjälper ju på traven lite iallafall ;) Så blev jag sur och stack hem! Haha. Det var min dag det, händer inte så mycket mer heller. Kommer la fastna här vid datorn och förbli här hela kvällen. Imorgon blir det nog att åka med Sofia och Julia och handla. Bla mat till nyår och kolla i lite affärer. Skulle behöva ett par skor till nyår.. Mina stövlar är ju helt sönder nu! Hehe smart :)

Haha det har tagit ett tag att skriva detta inlägget. Nästan en timma ;) Var precis nere och käkade mat, pommes och kyckling. Nu ska jag kolla om det går något roligt på tvn.

Ha det bra, kramar

Kommentarer
Postat av: Salle

varsågoooood pluutteeen ;D <3

2008-12-28 @ 21:28:38
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback