Bild regn



Flera bilder, ni står ut med de va? ;)

Blir bara enkla bildtexter för orkar inte skriva så mycket ;)


Påsken hemma hos Lina'S

GötaBK när Zara fyllde 17år

Gammelmormor begravdes ..

Mitt kusinbarn Jesper döptes. (Sara's barn)

Middag med Casandra Eve Julia och Vickan

Många roliga stunder i skolan med de bästa!

Fest i GötaBK

Blev tillsammans med världens underbaraste detta året ♥

Var på liseberg med älsklingen, bästavän och bror

Skolavslutningen i somras

Midsommaren spenderade vi i trollhättan

Fick en till kanin, Molle, som tyvärr rymde :(

I mars var det massa snö, så vi passade på att åka pulka

Samma dag som gammelmormor dog på var vi hos Julia, så söt va jag

Edetnatta utnyttjade vi fullt ut! Bästa på länge

Tror det räcker med bilder för att ni ska förstå att mitt år har vart rätt bra, med dåliga saker imellan.. Har iallafall haft ett bra år, bortsett från det dåliga då såklart :)
Hoppas ni har haft ett lika bra år

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHHAHHAH ! Snygg bild på mig och Miike måste jag säga ! (y)

älskar dig ! <3

2008-12-31 @ 10:59:01
Postat av: salle

haha, guuud! :)

fan vilka minnen av 08!

älskar diiig :D<3

2008-12-31 @ 16:08:18
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback