Trött som attan..



Hej :)
Är trött som attan och har inget att göra. Finns verkligen inget att hitta på när man är själv? Och jag har så dålig fantasi också, det gör det ju bara ännu svårare. Hehe. Har iallafall "slått in" present tills imorgon. Blev ett litet julklappsrim också ^^ Fast självklart var det inte jag som hade kommit på det, försökte faktist få ihop ett men det gick inget vidare bra. Så jag kollade runt på lite sidor som hade massor med rim. Hittade ett som var lite extra bra, hehe. Så nu är det bara att vänta och se vem som får mitt paket! :D Jag vet ju vad Zara och Vickan har köpt, vet inte hur det ser ut men vet vad det är. Hehe, så det är ju inte så kul, och de vet vad jag har köpt eftersom de var med inne i affären ;p Men det spelar ingen roll eftersom det bara är en kul grej :) Imorgon ska vi ju som sagt ha minijulafton, igen. Fast med helt andra personer. För imorgon blir det jag, Sofia, Mikaela, Zara, Vicki, Vickan och Emelie. Det blir nog toppen. Ska vara i Vicki's brors lägenhet. Äta och sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Blir väl något spel eller något kanske? Hoppas de iallafall, älskar spel :D
Nä, ointressant inlägg detta blev då. Men spela roll, jag har tråkigt så måste ju göra något haha.
Saknar Meddi också.. Inte träffat han sen igår morse. Han vill inte komma hit heller så det blir inte till att träffas idag heller. Får väl se om vi gör det imorgon? Jaja.
Förresten, så har jag beslutångest :o Helt sjukt. Jag köpte en klänning förut, som jag skrev, och den är såå snygg! Enligt mej iallafall. Min lillasyster tyckte den var ful ^^ Jag vet inte om jag ska ha den klänningen eller om jag ska ha den som jag hade tänkt ha från början? Har alltså nu köpt två klänningar som jag har tänkt ha på nyår. Och kan knappast ha båda samtidigt :p Blir nog det lila men är ändå sugen på den vit/silvriga! Får se hur det blir, hinner nog ångra mig flera gånger innan onsdag. :)

Nu ska jag inte sitta här och tjöta mer. För jag har absolut inget intressant att säga.





Jag ser tjock ut,
men ni överlever!









Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback