Trött, huvudvärk och förkyld..



HejHej!

Min dag har vart mitt imellan bra och dålig. Skolan var helt okej, hände inte så mycket. Efter lunch var alla i idrottshallen och kollade när några 9or spelade volleyboll mot lärarna :p Haha Erik är för skön va, så ful! xd "backa backa!" skriker han när alla står där bak. Han trodde verkligen han va bäst :p Haha, kommer inte ihåg vilka som vann nu bara för de. Men det var jävligt lika hela tin.
Slutade vid 2 så då gick jag med Julia hem :) Värme köttbullar och gjorde makaroner och beasås! Länge sen jag åt det och det var riktigt gott. Gjorde inte så mycket, kollade på julkalendern på internet, haha så efterbliven julkalender så det inte är sant. De var mycket, mycket bättre förut! Nu suger dom totalt :)
Sofia kom efter en stund. Julia gjorde knäck, haha och andra gången hon skulle värma det i mikron så smälte burken (a) Lite små kul. Tog bussen hem och nu sitter jag här. Under min filt i sängen. Ska faktist ta och sova snart, tro det eller ej! Klockan är precis 6 och jag är trött. Men sånt är livet, har ju en bra dag att se framemot imorgon :) Minijulafton hos Lina med alla tjejer om jag inte berättat det, men det har jag nog va? Äta nachogratäng, byte julklappar(a) och sånt mysigt :) Blir nog toppen, sen drar Afrikan till Stockholm den fuskisen :o Inte träffa henne förän nyår då..


Nu sak jag kolla min bilddagbok lite sen ska jag lägga mig (a) Hehe


Ha det bra, kramar


Kommentarer
Postat av: LinaLicious

Sv; john bauer gymnasiet i uddevalla :)

2008-12-18 @ 19:19:21
URL: http://linanielsen.blogg.se/
Postat av: viktoria

byte julklappar, inte byta då?:D HAHAHAHAHAHHA!<3

2008-12-19 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback