Trollhättan-julia&zara



Hej på er =)
Mår inte speciellt bra nu.. När vi var påväg hem fick jag världens jobbigaste huvudvärk! Inget jag föredrar direkt? Gör verkligen svin ont =( Men inget att göra åt, får ta en tablett och lägga mig och se om det går över.
Har vart i trollhättan med Zara och Julia idag. Det var inte alls myket folk i början. Visst, kan ju inte säga att det var lite men typ som en vanlig dag. Trodde de skulle vara mer eftersom det är idag rean börjar? :p Men så var det inte, tur det! Först blev det Gina. Hitta lite där, när vi skulle ställa oss i kön så gick kön runt hela affären. Och då var vi liksom inne på den nya Gina inne på Siba och den är ju rätt stor. Fast tog ändå inte så lång tid som tur var :) Sen kollade vi runt massor, var där i ungefär 4 timmar. Träffade Vickan och Eve också :) Gick med de i mellan åt. Så åt vi på donken, jag Eve Vikan Zara och Julia. Gott som fan var det (a) Sen vid 4 kom Ullrika och hämtade oss så åkte vi hem. Fick nästan en hjärtatack i bilen då jag märkte att mina påse med allt i var borta. Fast som tur var hade Zara den vid sig (a) Puuh! Var hemma hos Julia en stund och sen åkte vi hit. Som sagt så ska jag lägga mig om en stund pga huvudvärken. Är även helt slut i kroppen efter allt spring i butikerna och att det var massa folk gör det ju inte bättre.
Blir nog att åka med mamma och pappa någon dag och handla också. Då blir det nog en jacka :)

Det jag köpte var;
vitt linne 50:- [ Gina
långt linne/tunika 70:- [Gina
lila långt linne 99:- [Gina
vit kofta 149:- [Gina
lila spetsbh 99:- [Gina
lila spetstrosor 59:- [Gina
lila klänning 140:- [tippy
lila spetstrosor 20:- [Lindex
svart bh 60:- [lindex

Sen köpte jag present till våran minijulafton som är imorgon.
Snacka om att jag har fyndat ;) Inte över 200 för något, inte dåligt :o Trosorna för 20 kr är sjukt fula, lite mer en skämtsak. haha.
Det enda jag vill ha nu är en stor tshirt, ett par till jenastights och en jacka :)
Nog om det. Nu ska jag dra, ni får ha en trevlig kväll.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback