trevligt dag med evelina,vickan,bengan och julia


Hejsan =)

Vickan och Bengan kom hit förut :) Satt och tjöta en massa och några goa skratt fick vi oss allt! Haha. Lite senare kom även Julia och Evelina hit. Även då tjötade vi en massa. Bengan åkte rätt ridigt. Så kollade vi på ondskan och drack dricka och käkade lussebullar&chips ^^ Vickan stack runt 8 och så gjorde även Julia, fast in till Miike bara. Jag och Eve kollade klart på ondskan och hade det trevligt. Sån fegis är hon, haha. :) Jaja, hon åkte för en stund sen så nu sitter jag här helt själv. Så sjukt tråkigt, och inte ens Meddi kan höra av sig! Hm..
Funderar på att lägga mig om en stund, hade vart skönt. Lagt mig tidigt de flesta kvällarna nu, är så himla trött på kvällarna. Imorgon blir det att åka till Trollhättan med Julia och Zara. Får la se om man hittar något bland allt folk. Kommer få panik när det är folk vart man än sätter sin fot! Men det får gå, det enda jag behöver just nu är iallafall en tjocktröja och trosor, hehe. Ska se om jag kan få tag i ett par till jeanstights. Sköna var de allt :)
Ska se om det finns någon mysig film på tvn att kika på nu innan jag somnar.
Ni får ha det så bra nu, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback