Tråkigaste dagen ..



Förjävlig Söndag, helt ärligt.
Mm, det är sant. Sjukt tråkigt Söndag. Jag vet, Söndagar brukar suga men nu är det lov och då behöver de inte vara såhär tråkiga? Blev inte Edet för min del idag. Sofia och Salle åkte utan mig, haha jag blir förvånad, och det gick ingen buss förän vid 6. Och Julia ska ändå dra sen så ingen idé att åka dit. Så blir till att sitta hemma idag. Inget jag ser fram emot direkt. Hade ju velat köpa hårfärg idag! Men vem orkar åka till Edet bara för att göra det.. Jaja, blir väl ingen mer uppdatering idag skulle jag tro. Eftersom det inte kommer hända så mycket idag så finns det ju inte mycket att skriva om. Ha en bra kväll iallafall, någon måste ju ha det! :)

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback