torr kladdkaka

Gick upp till Sofia halv 7 ungefär. Julia var också där :) Satt och tjötade lite på hennes rum sen gick vi ner och fixade kladdkaka. Haha smarta idioter som vi är hade vi glömt sätta på ugnen så det tog ju extra lång tid att få den klar ;) Första gången jag gjort en torr kladdkaka. Haha helt sjukt, vi brukar alltid få våra kladdkakor jätterinniga och verkligen inte fasta. Denna var fast kan jag lova, och torr! Haha den första tuggan smakade bra, resten var bara jobbigt att trycka i sig! Haha. Just nu väntar jag på Meddi. Ska in snabbt i duschen och duscha kroppen eftersom jag inte hann det imorses (a) Seg som man är på morgonen så orkar man ju inte gå upp i tid :)
Vi ska väl inte hitta på något speciellt, mysa som alltid :*
Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna.

Dusch och kran! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback