tomaten här!



Hade inte kollat mig i spegeln sen jag solade.. Så när jag skulle tvätta ansiktet så fick jag fan nästan en chock. Haha hade inte förväntat mig att jag skulle vara så röd. Hoppas bara det hinner försvinna tills på nyår!
Har kollat på en galen dag i new york och creek började precis så sitter och kollar på det nu :) Skönt att ligga i sängen en stund, är hur trött som helst även fast jag sov länge idag. Trött hela tiden och det är ju inte det roligaste. Sitter och äter mini-russin och dricker oboy. Finns nog inget godare än russin, så sjukt gott! Fast man kan ju inte tro att det är torkade vindruvor egentligen? Smakar inte ett dugg som det.
Igår kom jag på att det bara är 12 dagar kvar till skolan början :( Känns hur tråkigt som helst. Orkar inte skolan, eftersom jag måste börja plugga röven av mej nu. Vilket det känns som jag gjorde förra terminen också, men änndu mer denna! Fast det känns ju ändå som det är bättre att ta vara på den tiden man har kvar i skolan nu så man har större chans att komma in på det man vill. Och bara 1 månad kvar tills gymnasieansökan ska vara inne :o Jag dör! Så har jag bestämmt mej att jag inte ska säga vart jag har sökt. Haha, får se hur bra jag kommer lyckas med det. Men lite kul om inget vet så får man se vart man kommer in sen :)
Ska inte tjöta mer nu utan ska lägga mej i sängen igen och kolla klart på tvn och sen sova en liten stund.
Puss

Kommentarer
Postat av: vickan

och tomaten sa vadåååå? HAHAHAHA! ;)

2008-12-29 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback