Tisdag

Hallå allesammans =)

Här sitter jag då, i gungstolen. Haha ja det är faktist sant xd Gungstol på mitt rum nu, gammelmormors gamla :) Inte det snyggaste med gungstol med riktigt skönt att sitta i när man har datorn eller när man kollar på tv :) Vet inte riktigt om jag vill ha den på mitt rum, isåfall ska jag klä om dynorna. Till något snyggare, för nu är det blommigt ;) En tjockare dyna hade inte vart fel heller. Får ju ont i rompen när man sitter här länge ^^

Idag var det skolan då. Vaknade upp bredvid världens mysigaste Meddi! Ville bara ligga kvar och gosa. Men det fick man inte, eftersom skolan väntade.. Hade prov i so och det gick riktigt bra faktist. Skrev på allt och skrev faktist lite egna tankar (a) Vilket jag är riktigt kass på. Men ändå, hoppas på VG i religion nu då. Får reda på imorgon om vad jag fick för resultat. Det blir nog bra. Blir glad för G också så :) Gjorde klart läsförståelsen på engelskan också. Gick inte bra, fyfan va svårt det är egentligen. Fattar knappt frågorna ju!
Gick hem till Julia efter skolan med Julia och Vickan då. Åt Julia's hemgjorda bullar. Så sjukt goda! Och sen köpte vi chips och dip :) Satt och tjötade. Sen körde Ullrika mig och Julia till Göta. Så nu sitter jag här och kollar på extreme home makeover. Längtar till desperate housewives börjar. Sista avsnittet idag =/ Tråkigt men ändå gött. Slipper man anpassa sina tider efter TV:n. Haha :)

Nu ska jag ta mig min fysik bok och sätta mig och läsa lite. G på torsdag annars är jag död!

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback