Sista inlägg för idag



Hej :)
Nu är jag helt klar och väntar bara på att bussen ska gå. Jag har vart klar i flera timmar nu, så jag har bara suttit här. Inte gjort ett skit rättare sagt. Har packat min miniväska med majs, tacokrydda, kamera, hörlurar, nycklar, p-piller, pengar och pengar. Så nu är det bara att vänta på att åka. Haha. Inatt blir det till att sova hos älsklingen, äntligen :) Så detta blir det sista inlägget idag. Väldigt tråkigt inlägg men alltid något, eller? :)
1 h och 15 min kvar tills bussen går och jag har inget att göra. Verkligen inget? Får städa upp lite på rummet så det är fint när jag kommer hem imorgon igen. Hehe :)

Ha en fin lördag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback