Sista dagen imorgon



Ja, det är ju faktist så att det är sista dagen på 2008 imorgon. 2008 kommer aldrig komma igen, 2008 kommer vara slut efter imorgon. Lite läskigt och tråkigt faktist. Detta året har vart så himla blandet, med både dåliga och bra saker. Detta är ett år jag aldrig kommer glömma, det är ju en sak som är säker iallafall. Har gjort så mycket detta året som jag inte gjort förr. Saker jag aldrig kommer glömma. Året började bra, kärleken blommade och allt var bra. Sedan hände något och allt blev upp och ned. Började må dåligt, varenda dag i flera månader. Sen hände något, IGEN! Och allt blev bra, det mesta iallafall. Har gjort saker under detta året som jag borde ångra.. Men ska jag vara ärlig så ångrar jag inte ett piss. Gjort är gjort, visst är det så? Varför ångra saker man gjort? Även om det är hur dåligt som helst. Man lär sig av sina misstag, så är det ju. Så, jag ångrar inget som jag gjort detta året. Vet att många tror jag är helt knäpp nu, för jag vet att ni tycker jag borde ångra mer än hälften av mitt år. Men så är det inte.
Nyår imorgon. Jag har längtat i flera månader nu. Men jag kan säga en sak; inget slår nyår 2007/2008. Det var det bästa nyåret jag vart med om. Men detta kommer också bli bra. Denna gången med alla tjejerna, nästan iallafall.

Här kommer en sammanfattning av året 2008, i bilder o text ;


Förlåt för bilden Salle!
Detta var första dagen på 2008. Vi hade precis gått från
vårt sovställe och står utanför Boström. Haha saknar!


Den kvällen jag Vickan och Julia lanade hemma hos Julia. Blev några lankvällar 2008 ;)


Jag Sofia Lina och Jennie kollade på fotboll i thn ;D


Jag Salle Emelie och Zara bowlade i trollhättan!


Påsken spenderas hemma hos Lina'S. Jag och Sofia cyklade genom hela Edet och letade efter en öppen pizzeria/affär. Inte en enda affär var öppen. Hahah :D


Flera dagar spenaderas i borydsjön med alla fina människor! Både på våren och sommaren.


Vattenpipa blev det flera gånger unde 2008.


Blev havet några gånger också, sommaren var helt underbar!

Jag har så sjukt många bilder som jag vill lägga in. Men detta inlägget blir för långt om jag lägger in alla här. Haha, lägger in mer senare och hinner nog lite imorgon också om jag har tur :)
Sammanfattning av detta året med ett ord; underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback