Silkeslena ben, det är inte ofta



Nu är mina ben silkeslena! Hatar att raka benen, verkligen hatar det! Tar sån tid och man missar alltid någonstans. Och nu på vintern känns det ju lite onödigt faktist. Den enda jag visar bena för är ju ändå Meddi så.. Haha, men idag tog jag mig faktist tid att raka dom:D För er som ville veta, haha!
Sofia, Julia och Zara åker från Edet om en stund så ska vara med de när de kmr hem :) Något att göra idag iallafall! Tur det, annars hade jag fått sitta hemma hela dagen själv och det suger ju. Så nu ska jag bara fixa håret lite snabbt, ser ut som en fågelbo! Hehe, städa lite på rummet måste jag också.. Men det går fort om jag skyndar mig.
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback