Seg dag

Hello everybody, how do you do? :)

Det finns inte speciellt mycket att säga om min dag idag. Har ju inte hänt så mycket så vet inte vad jag ska skriva. Hehe.
Skolan var ju helt ok idag iallafall. Hade tyskaprov, gick inte så bra. Men Marianne sa att jag skulle få vg på provet iallafall eftersom hon hade kollat igenom det redan. Bättre vg än g iallafall. Fick alla rätt på hemkunskaps provet vi hade iallafall ;) Haha. På hemkundskapen gjorde vi lussebullar. Årets första lussebulle och det var underbart! Finns ju inget godare än nybakade lussebullar med varma russin. Ååh så gott! Hemkunskapen var den sista lektionen så då gick jag, Vickan och Julia hem till henne. Det hände inte så mycket. Vickan stack efter ett tag och då drog jag och Julia till Emelie. Tjötade med henne och tittade på tvn :) Länge sen man såg den tösen!
Nu är jag hemma och det händer ingenting. Såg att det var lite pågång i Göta iallafall ;)
Mamma och pappa är uppe hos Pia och Markku så ingen att snacka med över huvudtaget :( Buhu!
Haha, Julia kommer in hit sen när broder drar till Edet så det blir ju lite bra iallfall.
Men nu ska jag stänga av tvättmaskinen, den piper så fruktansvärt när den är klar, och sen ska jag ner och leta efter något smarrigt.

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback