Seg dag

God eftermiddag kära vänner! ;)

Min dag har varit seg, riktigt seg faktist. Har varit så himla trött hela dagen. Men vaknade bredvid världens underbaraste och det var ju skönt :) Skolan var sådär. Inget som var direkt roligt. Inte ens lucia träningen var kul idag. Men Casandra sjöng solo och det är ju alltid kul att höra på :) Riktigt bra sjunger hon, sjukt! Engelska va sista lektionen. Satt och "pratade" med Christel Thommy och Henke i ett rum. För hon skulle kunna se vilket betyg hon skulle sätta. Fan va dåligt det gick, så sjukt arg på mig själv nu bara för att jag sa så lite! ÅÅÅH!

Jaja nu ska jag göra en macka och varm oboy som jag ska käka medans jag pluggar fysiken.
Jo förresten, gjorde aldrig fysik provet idag. Han sa att om jag fick ig på detta provet så får jag ig i fysik. Och det vill jag ju såklart inte! Så blir till att sten plugga idag och få G imorgon :) Förhoppningsvis iallafall.

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback